نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 1 اسفند 1393
بازدید : 1394
نویسنده : صادق

Replay Raw

( شیمس قصد داشت فرار کنه ، راک او را گرفت ، سپس راک آماده اجرای فینیشر روی شیمس شد )

( سی ام پانک از پشت یک ضربه غیر قانونی به راک وارد کرد )

( یک داور از سالن وارد رینگ شد )

( شیمس گوشه رینگ ایستاد و برای بار دوم آماده اجرای بروگ کیک شد ) ( سپس شیمس بروگ کیک رو روی راک انجام داد )

( سی ام پانک راک را بلند کرد و gts رو روی او اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: سی ام پانک ( 2500+ سکه ) و ( همچنان قهرمان )

مایکل کول :

خــوش آمدید به ماندی نایت راء...اولین راء قبل از رسلمنیا...سه هفته دیگه به جز این هفته در پیش داریم برای رسیدن به رسلمنیا.همون طور که میدونید در رسلمنیا مسابقه استون کلد و براک لزنر سر بازگشت سازمان به ثبت رسیده و مسابقاتی مثل راب ون دم و بیگ شو مقابل ادج و کریشن از دیگر مسابقات احتمالی این پی پی وی هست.

جی بی ال :

در الیمینیشن چمبر بری وایت موفق به شکست دنیل براین شد و برای اولین بار در کریرش کمربند سنگین وزن را کسب کرد. همچنین با این پیروزی براین را عضو همیشگی گروه خود کرد. سی ام پانک نیز با شکست دادن راک ، کین و ارتون بار دیگه از کمربندش دفاع کرد. راک و یا جان سینا از حریف های احتمالی او برای رسلمنیا هستند.

رنی یانگ :

چیزی که منو شوکه کرد و من جلو چشمم اون رو دیدم تصادف رومن رینز هست. رینز جلو چشم من تصادف کرد و من هرچه سعی کردم راننده ماشین رو ببینم نتونستم چون بعد از تصادف بلافاصله فرار کرد. اون اتفاق تو یه چشم به هم زدن افتاد طوری که من هنوزم باورم نمیشه که اتفاق افتاده. به علاوه بعد از تموم شدن ماجرای رینز شاهد مصدومیت سث رولینز بودیم مطمئنا این ها اتفاقی نبوده و همش روی برنامه و نقشه اجرا شده.

مایکل کول :

شاید امشب مشخص بشه که کار کی بوده...اما اصلا دوست ندارم رینز و سث رولینز در رسلمنیا نباشن.

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

استون کلد :

ما شاهد یک پی پی ویو جذاب و دیدنی البته برای بعضی ها بودیم...مسابقه تک تیم مچ...سنگین وزن و المنیشن چمبر راو و ... اما اتفاقاتی در اون افتاد که من رو ناراحت کرد...تصادف رومن رینز و مصدوم شدن ست رولینز...من به چند نفر در رابطه با این موضوع مشکوکم ولی بیشتر به یک نفر مشکوکم اون هم دین امبروز...دین بدون که اگه کار تو باشه یک راست از کمپانی من اخراجی...

دین امیدوارم بتونی ثابت کنی که این موضوع کار تو نبوده...چون رینز پارسال هم با چنین صحنه ای مواجه شد. جا داره به جان سینا هم تبریک بگم همون طور که گفتم عدالت در این کمپانی برقراره و سینا خودش این عدالت رو برقرار کرد.

حالا بهتره بریم سر اصل مطلب...در مورد یک نفر...در مورد براک لزنر کسی که به من حمله کرد و لباس های من رو با اون دستهای کثیفش پاره کرد...خوبه براک موفقیت بزرگی کسب کردی بهتره بری این اتفاق رو یه جایی بنویسی و قاب کنی ...هر شب که میخوای بخوابی اون رو ببینی و به خودت ببالی که من به کله خر تر از خودم به بهترین در جهان به کسی که ک*ن تو رو در راسلمنیا پاره میکنه حمله کردم اما این رو بدون که این کارت بی جواب نمیمونه ...

تریپل ایچ نمیتــــــــــــونه به این کمپانی برگرده مگر اینکه تا آخر کریرش زیر دست من کار کنه...من به هر قیمتی شده این مدیریت رو حفظ میکنم نه برای خودم بلکه برای کشتی گیرانی که از من در تی ال سی حمایت کردن...من در رسلمنیا پیروز میشم تا جلو اخراج خیلی ازاستارها رو بگیرم...من تلاش میکنم تا اون چیزی رو که میخوام خودم بدست بیارم.

براک لزنر نمیتونه در رسلمنیا پیروز بشه چون اون تـــــــک به تــــــک مقابل من قرار گرفته...هیچ کمکی به براک لزنر نمیشه این جز قانون مسابقه هست...بعد از اینکه لزنر رو در رسلمنیا شکست دادم اون پیروزی رو در مین اونت رسلمنیا جشن میگیرم چون در همون لحظه تریپل ایچ و اون زن ج**ش دارن اون صحنه رو نگاه میکنن...

( پائل هیمن وارد سالن شد ، سپس وارد رینگ شد و مقابل استون کلد ایستاد )

پائل هیمن :

خانــــم ها و آقایان...اسم من هست پا...

( استون کلد استانر رو روی پائل هیمن اجرا کرد ، سپس میکروفون را برداشت و با صدای بلند فریاد زد )

استون کلد:

خانــــــــم ها و آقایان اسم من هست اســــــــــــــــــــــــــــــتون کلــــــــد استــــــــِوآســتین...

( تماشاگران استون کلد را تشویق کردند ، سپس استون کت و لباس پائل هیمن را پاره کرد و او را از رینگ بیرون انداخت )

( پرومو در حالی که تم سانگ استون کلد زده شده بود به پایان رسید )

مسابقه اول

کرتیس اکسل vs سین کارا

( در نهایت کرتیس اکسل با اجرای فینیشر موفق به پین کردن سین کارا شد )

برنده مسابقه: کرتیس اکسل ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات مسابقات شوء راء ::.

Main Event Raw

سی ام پانک vs راک

مسابقه دوم

بد نیوز برت vs الکساندر روسف

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست بد نیوز برت بود )

5 دقیقه بعد...

( بد نیوز سوپلکس سنگینی روی روسف انجام داد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای فینیشر شد )

( ناگهان روسف بلند شد و ضربه بیگ فوت سنگینی به بد نیوز زد )

( سپس روسف سابمیشن سنگین خودش رو روی بد نیوز اجرا کرد )

( بد نیوز تسلیم شد )

برنده مسابقه: الکساندر روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مایکل کول :

پرومو زیبایی از استون کلد و پائل هیمن دیدیم...هنوز حریف بد نیوز برای رسلمنیا مشخص نیست اما احتمال میره که زیگلر یا ری میستریو باشن. جان سینا امشب میخواد بری وایت یا سی ام پانک رو در رسلمنیا چلینج کنه. از هر لحاظ هر دو حریف برای سینا سخت هستن اما سینا چاره ای نداره و مجبوره در رسلمنیا یا مقابل پانک و یا مقابل بری وایت قرار بگیره.

جی بی ال :

از نظر من بهتره جان سینا بری وایت رو چلینج کنه. چون دنیل براین امکانش هست از وایت ها جدا شه و به جان سینا کمک کنه. اما اگه پانک رو چلینج کنه با توجه به سوابق پانک و شکست دادن کسانی مثل استون کلد ، گلدبرگ و آندرتیکر من شانسی برای جان سینا نمی بینم.

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

جان سینا :

بالاخره الیمینیشن چمبر هم تموم شد و من ثابت کردم لیاقت حضور در مین اوینت رسلمنیا رو دارم و با شکست شان مایکلز شایستگی خودم رو ثابت کردم اما...در شو راو بعد از رویال رامبل هم گفتم یه سوال مهم داریم چه کسی رو چلنج کنم برای رسلمنیا....

بری وایت؟ یا سی ام پانک؟ امشب باید به این سوال پاسخ بدیم بری وایت شخصی که بر اسطوره های زیاد غلبه کرده ولی من از هر اسطوره ای خطرناک ترم و اما سی ام پانک کسی که فکر میکنه چون یه زمانی رییس من بوده میتونه منو شکست بده.بری وایت با گروهش خیلی ها رو نابود کرد ولی...سی ام پانک با گروه نکسزش به خیلی ها ظلم کرد خیلی ها رو خونه نشین کرد با نکسزش یک جهنم در کمپانی درست کرد اما همون نکسز خود پانک رو هم خونه نشین کرد و من به عنوان برنده رویال رامبل2در امشب در اولین راو بعد از المینیشن چمبر اعلام میکنم که در رسلمنیا شاهد یک مسابقه زیبا بین
جــــــــــــــــــــــان سینا و سی ام پانک ســــــــــــــر کمربند مـــــــای پــی پــــــــی وی هستید....

استوری من و پانک الان شروع نشده...این استوری از پی پر ویو اکستریم رولز شروع شد و من میخوام در رسلمنیا به این موضوع پایان بدم. زمانی که سی ام پانک نکسز رو تاسیس کرد در همون ماه اول ده ها نفر راهی بیمارستان شدن ... ده ها نفر مصدوم شدن... ده ها نفر خودنه نشین شدن و ده ها نفر بهترین فرصت های کریرشون رو از دست دادن...اما هیچ کس نبود که به نکسز پاسخ بده...هیچ کس جواب کارهای نکسز رو نداد و نکسز تا قبل از رویال رامبل برقرار بود تا اینکه اعضای نکسز دست به نابودی این گروه زدن اما بازم سی ام پانک به اونا غلبه کرد و هنوزم کسی پاسخی به پانک نداده...

در رسلمنیا تمام اتفاقات و کارهایی که پانک در گذشته کرد جبران میشه...من تمام اونارو توی رسلمنیا جلو چشمای پانک میارم. من به زور عضو گروه نکسز شدم و نکسز به زور خواست کمربند رو از من بگیره اما من قبول نکردم...در نهایت سی ام پانک در سامرسلم با حیله گری و کش چمدان ناجوانمردانه این کمربند رو بدست آورد و تا الان هم کسی نتونسته جلوش رو بگیره اما در رسلمنیا پانک بدست من متوقف میشه...

من یکساله منتظر این فرصتم...یکساله منتظر یک مسابقه تک به تک با پانک هستم...یک ساله منتظر نابودی پانک هستم...چه خوبه که این موضوع در شب رسلمنیا اتفاق بیوفته...

پانک...صدامو میشنوی ؟ تـــــــــــــــــــــو مقابل مـــــــن در رســــــــلمنیا سر کمربند مــــای پی پی وی قرار میگیری...میخوام ببینم در یک مسابقه تک به تک چه کارایی ازت بر میاد...بدون حمایت نکسز...بدون حضور شیمس و بدون کمک تریپل ایچ !

می بینمت ...

( جان سینا ادای u cant see me را جلوی دوربین دراورد و در نهایت با زده شدن تم سانگ سینا پرومو به پایان رسید )

مسابقه سوم

ادج و کریشن vs اون بورن و دالف زیگلر

( کریشن ضربه کلوزلاین سنگینی به اون بورن وارد کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر روی اون بورن شد )

( اون بورن بدل کرد ، سپس ضربه لگد سنگینی به کریشن وارد کرد )

( ادج دور از چشم اون بورن با کریشن تگ کرد )

( اون بورن به بالای رینگ رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی کریشن اجرا کنه ، در حین پریدن ادج وارد رینگ شد و اسپیر رو روی اون بورن انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: ادج و کریشن ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( صدای تم سانگ بیگ شو به صدا درامد ، بیگ شو و راب ون دم با کمربندهای تگ تیم وارد رینگ شدند و مقابل ادج و کریشن ایستادند )

( بیگ شو برای ادج دست دراز کرد و از او خواست دست بده )

( ادج قصد داشت به بیگ شو دست بده ، ناگهان بیگ شو بیگ رایت هند را روی ادج اجرا کرد )

( کریشن تعجب کرد ، بیگ شو بیگ رایت هند رو روی کریشن انجام داد )

...

( راب ون دم از پایین رینگ یک میز برداشت و وارد رینگ شد ، سپس میز را وسط رینگ قرار داد و ادج و کریشن را روی میز انداخت )

( راب ون دم به بالای رینگ رفت ، سپس فینیشر خودش رو روی ادج و کریشن روی میز وسط رینگ اجرا کرد )

( ادج و کریشن روی میز خورد شدند )

( پرومو در حالی که بیگ شو و راب ون دم کمربندهای تگ تیم را بالا گرفته بودند به پایان رسید )

.:: تبلیغات مسابقات شوء راء ::.

Main Event Raw

سی ام پانک vs راک

مسابقه چهارم

رندی اورتون vs ری میستریو

( ری میستریو سوپلکس سنگینی روی رندی اورتون اجرا کرد ، سپس او را بلند کرد و قصد داشت مجدد سوپلکس رو روی او اجرا کنه )

( ری میستریو بدل کرد ، سپس دراب کیک رو روی ری میستریو انجام داد )

( اورتون ری میستریو را پشت طناب های رینگ انداخت و ddt رو روی او اجرا کرد )

...

( رندی آماده اجرای Rko شد ، ری میستریو بدل کرد ، سپس ری میستریو رندی اورتون را روی طناب های رینگ انداخت و آماده اجرای 619 شد )

( ری میستریو 619 رو روی رندی اورتون اجرا کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی اورتون بپره )

( در حین پریدن اورتون Rko رو روی ری میستریو اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: رندی اورتون ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مایکل کول :

جــــان سینا بالاخره سی ام پانک رو چلینج کرد...پانک و جان سینا تا به حال مقابل هم قرار نگرفتند و فقط یک بار در پی پر ویو بتل گراند بود که در اون مسابقه کین و رایبک هم حضور داشتند.این اولین بار در کمپانی مجازی هست که سینا و پانک تک به تک قراره با هم مسابقه بدن و از نظر من میتونه مسابقه فوق العاده ای باشه.

جی بی ال :

احتمالا حریف ادج و کریشن هم راب ون دم و بیگ شو خواهند بود. میرسیم به صحبت های دین امبروز که قراره راجع به اتفاقاتی که در الیمینیشن چمبر افتاد صحبت کنه. آیا امبروز میتونه از خودش رفع اتهام کنه یا نه...

( صدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد ، دین امبروز وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

دین امبروز :

نمیدونم چطور میتونن موضوع تصادف رومن رینز و آسیب دیدگی چشم و صورت سث رولینز رو به من نسبت بدن...من ؟؟ اون دو نفر مثل برادر من هستن واقعا چی فکر کردید که من این کارو بکنم ؟ درسته من به سث و رومن کرب استامب زدم اما دلیلش این بود که ماجرا رو تموم کنم چون سث و رومن دیگه من رو قبول نداشتن و حاضر نمی شدن من توی گروه شیلد بمونم پس من هم برای تمام کردن ماجرا این کارو کردم.

رومن رینز و سث از داداش هم به من نزدیک ترن...من یک سال و نیم با اونا هم تیمی بودم و هنوزم مثل سابق دوستشون دارم با این تفاوت که اونا منو دوست ندارن. اونا منو دوست ندارن چون به خاطر تریپل ایچ و استون کلد احمق این اختلاف بین ما افتاد. هنگامی که من داشتم الیمینیشن چمبر رو تماشا می کردم و صحنه تصادف رومن رینز رو دیدم به قدری شوکه شدم که به طرف ورزشگاه و سالن مسابقه حرکت کردم و وقتی رسیدم رینز و سث رولینز رو با آمبولانس از اونجا برده بودن.

رنی یانگ شاهد اون ماجرا هست که من با چه عجله ای به اونجا رفتم...سث و رومن مطمئن باشید اگه شما نتونید بیاید تو رینگ و مسابقه بدید من انتقام شمارو از اون احمقی که این کارو کرده میگیرم. رینز واقعا متاسفم که رسلمنیا رو از دست دادی ولی من تو این ماجرا به استون کلد مشکوکم...استون کلد نمیخواد تو رو قهرمان ببینه...اون چشم دیدن قهرمانی تورو نداره و بهترین کار مصدوم کردن تو بود...

من امشب سث رولینز رو دعوت کردم که به رینگ بیاد و اون به خاطر دوستی که قدیما بین ما بوده خوشبختانه قبول کرده. من میخوام از خودم رفع اتهام کنم میخوام ثابت کنم که اتفاقات سال گذشته و امسال ربطی به من نداره...

سث رولینز...ازت میخوام بیای تو رینگ...!!

( صدای تم سانگ سث رولینز به صدا درامد ، دو پرستار سث رولینز را در حالی که به شدت آسیب دیده بود و توانایی راه رفتن نداشت وارد رینگ کردند )

( دین امبروز از پایین رینگ یک صندلی برداشت و به سث رولینز و پرستاران کمک کرد تا سث روی صندلی بشینه )

( دین امبروز یک صندلی نیز برای خود برداشت و روبروی سث رولینز نشست )

دین امبروز :

سث چه اتفاقی برات افتاده...واقعا تمام صورتت سوخته مطمئن باش اون کسی که این کارو با تو کرده گیر میارم. هیچ کس ...

سث رولینز :

بهتره بری سر اصل مطلب دین...من امشب با وضعیت خیلی سخت با مصدومیت شدید به همراه این دو پرستار اومدم تو رینگ تا جواب های تو رو بشنوم. من ، تو و رومن رینز دوران پر خاطره ای داشتیم دورانی که دیگه تموم شده و هرگز تکرار نمیشه. بهترین دوست ها هستیم. اون کسی که با رینز و من این کارو کرده فقط هدفش نرسیدن ما به رسلمنیا نبوده چون رینز به قدری آسیب دیده که ممکنه تا 1 سال هم بهش اجازه مسابقه دادن ندن.

من امشب اینجام تا حرف های تورو بشنوم و اگه بتونم و حرف های تو قانع کننده باشه باعث بشم از تو رفع اتهام بشه تا همه باور کنن اون ماجراها ربطی به تو نداره.

دین امبروز :

شما دو نفر ( پرستارها ) میشه من و سث رو در رینگ تنها بزارید...؟

( سث رولینز از پرستارها خواست تا رینگ رو ترک کنن ، پرستارها از رینگ خارج شدند و پایین رینگ ایستادند )

دین امبروز :

من واقعا برای رومن رینز متاسفم. اون بهترین استار این کمپانی بود و واقعا تحمل اینکه رومن رینز 1 سال در این کمپانی حضور نداشته باشه رو ندارم. سث من بابت گذشته از تو عذرخواهی میکنم و ازت میخوام منو ببخشی. حالا ما با همکاری هم میتونیم اون کسی که این بلاهارو سر تو و رومن اورده پیدا کنیم. دیگه باید کینه هارو کنار بزاریم بحث دیگه بحث شیلد نیست ، بحث یه عمر خونه نشین شدن رومن رینز هست. من و تو باید اون کسی که این کارو کرده پیدا کنیم و تو این ماجرا نیاز هست که ما متحد باشیم.

( دین امبروز دستش را به طرف سث رولینز دراز کرد و از او خواست دست بده و متحد شدن با او را قبول کنه )

( سث رولینز کمی فکر کرد و در نهایت با دین امبروز دست داد )

( دین امبروز سث رولینز را در آغوش گرفت )

...

( ناگهان در تلویزیون سالن ویدیویی از صحنه تصادف رومن رینز پخش شد )

.::__ صحنه تصادف رومن رینز در الیمینیشن چمبر __::.

( رومن رینز به سمت سالن رفت ، ناگهان یک ماشین با سرعت بالا به رومن رینز زد و بلافاصله فرار کرد )

( رومن رینز نقش بر زمین شد )

( رنی یانگ فریادی کشید و دکترها و نگهبانان به آنجا امدند )

.::__ صحنه تصادف رومن رینز در الیمینیشن چمبر __::.

( صحنه تصادف رومن رینز Stop شد ) ( سپس دوربین روی ماشین زوم شد و تصویر دین امبروز در ماشین دیده شد )

( تمام تماشاگران از دیدن دین امبروز در ماشین شوکه شدند )

( سث رولینز تعجب کرد و به دین امبروز خیره شده بود ) ( دین امبروز به سث رولینز خندید و صندلی را برداشت )

( سپس با صندلی ضربه محکمی به سر سث رولینز وارد کرد )

واکنش گزارشگران : OMG!!

( پرستارهای سث رولینز وارد رینگ شدند و قصد داشتند به دین امبروز حمله کنند ، دین امبروز با ضربات صندلی آنها را نقش بر زمین کرد )

( دین امبروز لباس سث رولینز را پاره کرد ، سپس صندلی را برداشت و با صندلی 10 ضربه سنگین به کمر سث رولینز وارد کرد )

( کمر سث رولینز قرمز و خونی شد )

...

( دین امبروز دهان سث رولینز را گرفت و فشار داد ، سپس صندلی را زیر سر سث رولینز قرار داد و کرب استامب رو روی او روی صندلی اجرا کرد )

( دین امبروز سالن را ترک کرد )

( دکترها و نگهبانان وارد رینگ شدند ، سپس فورا به وضعیت سث رولینز رسیدگی کردندو او را از آنجا بردند )

Main Event

سی ام پانک vs راک

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، شیمس پایین رینگ برای حمایت از سی ام پانک ایستاده بود )

5 دقیقه بعد...

( سی ام پانک راک را گوشه رینگ قرار داد و ضربه زانو سنگینی به او وارد کرد ، سپس آماده اجرای GTS شد )

( راک بدل کرد ، سپس ضربه کلوزلاین سنگینی به سی ام پانک وارد کرد )

( شیمس از رینگ بالا رفت و حواس راک را پرت کرد ، سپس سی ام پانک ضربه لگد سنگینی به سر راک وارد کرد و قصد داشت GTS رو اجرا کنه )

...

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، حواس پانک و شیمس به جان سینا پرت شد )

( سپس راک فینیشر خودش رو روی هردو آنها اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: راک ( 350+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( جان سینا وارد رینگ شد و دست راک را به عنوان برنده مسابقه بالا گرفت )

( شوء راء در حالی که تم راک زده شده بود و جان سینا و راک در رینگ به پانک و شیمس در خارج از رینگ نگاه می کردند آف شد )

 مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین جان سینا و سی ام پانک سر کمربند Myppv در رسلمنیا

راب ون دم و بیگ شو با ادج و کریشن دشمن شدند

 

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: راء , پی پر ویو , ,



مطالب مرتبط با این پست
.